Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: 30.rész -Biztosan akarod?-

2013. szeptember 11.

30.rész -Biztosan akarod?-


Sziasztok! 
Tudom, hogy nem szokásom a részek elején (is) írni, de most kivételt teszek, mert nem szeretnék két külön bejegyzéssel jelentkezni! Nyitottam egy új blogot, Kételyek közt a címe! Ez nem egy fanfiction, bár Zayn szerepel benne! Viszont itt olyan, mint One Direction nem létezik! Kicsit más stílusú, mint amit tőlem megszokhattatok, de ha van kedvetek nézzetek be és ha tetszik, iratkozzatok fel! 
De nem is szaporítom tovább a szót! Jó olvasást az új részhez! :)
xx, -diush-
*** 

Reggel madár csicsergésre és a tenger hullámzó hangjára ébredtünk szinte egyszerre. Nem lustálkodtunk túl sokáig, inkább megreggeliztünk és bementünk a központba körülnézni. Bár mindketten szerettünk olykor semmit tenni, most mégis úgy gondoltuk, hogy az elkövetkezendő négy napnak legalább az egyikén aktív tevékenységet végeznénk. Ezért kerültünk a hatalmas szállodák és csodás utcák világába. Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ilyen nagynevű butikok is vannak itt. Az én fejemben mindig az volt, hogyha Bahamák, akkor homok, tenger és pálma fa, bár tudat alatt mégis tudtam, hogy nem csak ennyi az egész.
Zayn-nel egész nap a belvárosban voltunk, megnéztük az épületeket és szinte az összes butikba bementünk, bár csupán egy-két holmit vettünk. Ebédelni egy olasz étterembe mentünk és semmi különlegeset, csupán egy pizzát ettünk. Délután öt órakor értünk vissza szállásunkra és mivel itt mindig jó idő van, Zayn szervezett nekem egy meglepetést. Amíg ő rendezkedett én átöltöztem, valamint a bátyámmal telefonáltam.
- Jöhetsz! – szólt be barátom.
- Bátyus! Most le kell tennem! Légy jó! Szeretlek! – szakítottam meg a beszélgetést és indultam volna ki, de Zayn megállított, hogy bekösse a szememet.
- Bízz bennem! Majd én vezetlek! – fogta meg lágyan karomat és kivezetett a partra. Ott levette szememről a kendőt és egy csodálatos látvány tárult elém.
- Úr isten, Zayn! Ez-ez meseszép! Köszönöm! – most sem tudtam más mondani.
Két pálma fa közé vitt ki egy plédet és rá egy asztalt, amit szépen megterített, köré pedig párnákat helyezett el. A partot telerakta égő gyertyákkal, amik még romantikusabbá varázsolták az egészet. Ráadásként pedig ő főzött méghozzá három fogásos menüt. Mindig is tudtam, hogy tud és szereti is a konyhában serénykedni, de hogy ilyenre képes miattam, álmaimban sem gondoltam volna.
- Kérem, foglaljon helyet, Hölgyem! – nyújtotta kezét, hogy a helyemre vezethessen.
- Ezt az oldaladat még nem ismerem! – jegyeztem meg, miközben barátom felfedte az első fogást.
- Mindennek eljön az ideje! – kacsintott. Nagyon finom volt minden, amit készített és egy kicsit szégyelltem is magamat, amiért én nem tudok ilyet. Az én főzési tudományom az alapszintet sem éri el, csak néhány komolyabb ételt tudok elkészíteni!
Időközben teljesen besötétedett, így a hangulat még meghittebb lett. Egymást ölelve feküdtünk a puha párnákon és élveztük a minket körülvevő nyugodtságot, csendet.
- Szeretek veled semmit tenni! Együtt még ezt is hihetetlenül élvezem!
- Én is nagyon szeretlek! – válaszoltam nevetve, hiszen ő csak burkoltan mondta ezt.
Szavaimat megpecsételve hosszú csókot nyomtam ajkaira, amit néhány másodperc múlva már ő is viszonzott. Lágy csókunk kis idő után vad csatává alakult át és testemet közben olyan vágy járta át, mint eddig még soha. Mindennél jobban vágytam Zayn érintésére, illatára, csókjaira. Barátom is megérezhette ezt, mert gyengéden a hátamra fordított, majd rám feküdt. Puhán simogatni kezdte karomat és derekamat felválta, de eközben egy pillanatra sem eresztettük el egymás száját.  Aztán szép lassan felhúzta felsőmet, hogy hasam is csupasz legyen. Ekkor emelte csak el ajkait az enyémekről és nyakamat kezdte el belehelni apró csókjaival. Testem minden egyes porcikája beleremegett a gyönyörbe és mikor ezt Zayn is észrevette kicsit elnevette magát, aztán folytatta kényeztetésemet. Én sem tétlenkedtem, kezeimet mozgásra bírtam, megmarkoltam pólója alját és levettem róla.
A meglepődöttségtől kérdőn nézett rám, majd miután elnevettem magam és ezzel jeleztem, hogy nincs baj, újra felbátorodott és követve példámat ő is levette rólam felsőmet. Éreztem, ahogy barátom teste is egyre jobban felhevül és itt már nem volt megállás. A ruhadarabok csak úgy repültek szanaszét, még nem egy szál melltartóban és bugyiban feküdtem előtte.
Eléggé furcsán éreztem így magam és az járt a fejembe, hogy mégis csak egy tengerparton vagyunk, bár tudtam, hogy senki sem láthat meg minket.
- Biztosan akarod? Tudok még várni! – nézett rám lágyan szerelmem.
- Akarom! – bólintottam, hogy részemről is elérkezett az idő arra, hogy testileg is eggyé váljunk.
- Óvatos leszek! Ha fáj szólj és abbahagyom! – ismét egy bólintással jeleztem, hogy rendben van, így folytatta dolgát.
Nem mondom, hogy eleinte nem fájt, de Zayn tényleg nagyon vigyázott és figyelt rám. Csak azután adta át magát teljesen az élvezetnek, miután látta rajtam, hogy már én is a mámor pillanatait élem át.
- Uhh…ezért megérte várni! – fújta ki a levegőt, miközben leszállt rólam és mellém feküdt.
- Akkor nem voltam annyira béna?
- Dehogyis! Nagyon jó voltál! Már-már annyira, hogy nehéz elhinni, hogy ez volt az első neked!
- Pedig de! – vágtam rá. – Te is jó voltál! Bár nincs viszonyítási alapom! – nevettem el magam.
- Mit szólnál egy közös fürdőhöz? – simított végig csupasz karomon.
- Ma van a szerencse napod! – kacsintottam.
- Akkor menjünk!
- Okés! De elég, ha csak tusolunk? Most valahogy nincs kedvem a kádban ücsörögni!
-  Ha ezt szeretnéd!
Fürdés után aztán befeküdtünk aludni, mert mindketten elfáradtunk ma. A szokásos pózt vettük fel: én Zayn mellkasára döntöttem fejemet, ő pedig jobb kezével átkarolt és szorosan magához húzott.
A Mennyországba éreztem magam annyira boldog voltam. Itt minden olyan tökéletes, olyan idilli. Még három napunk van itt és utána vissza kell mennünk Londonba, ahol m ár közel sincs minden rendben. De most nem akarok erre gondolni, inkább maradok a boldogság szigetén.

A következő három nap hamar eltelt. Voltunk egy nyilvános strandon, ahol találkoztunk néhány rajongóval és beszélgettünk velük, meg képet is csináltunk. Zayn rávett, hogy búvárkodjak egyet, addig ő magába szívja a D-vitamint, úgyhogy egy profi búvár segítségével láthattam a tenger csodálatos élő világát is. Az esték pedig…igen…az nem publikus, mindenkinek a fantáziájára bízom.
Zayn és köztem olyan tökéletes harmónia van, mint eddig még soha. Az első együttlétünk csak még jobban egymáshoz láncolt minket, még jobban megérezzük mit akar a másik. Ezért vagyok szomorú, hogy most haza kell menni.

*** 

- Nahát! Már a 30. részt olvastad el! Milyen gyorsan megy az idő! Mintha még csak most kezdtem volna a történetet és már hol járunk! Köszönöm, hogy velem tartasz függetlenül attól, hogy a kezdettől olvasod a blogot vagy éppen később találtál rá! Sokat jelent nekem a támogatásod és igazán hálás vagyok érte! ♥ -
xx, -diush-

6 megjegyzés :

  1. Nagyon-nagyon jo ..Siess a kovivel ..Es koszi hogy meg ma hozztad ....Feldobta az estemet :* :*:*:* :*: *: :*:*: * : *: * :*:*: *:*::*:*:*:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) Örülök, hogy feldobhattam az estédet!:)♥

      Törlés
  2. Juj nagyon jó rész lett*-* Imádom. Alig várom a kövit!!!:D

    VálaszTörlés
  3. Juj..hát...ön...nincs rá szó...tökéletes!!! Kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés