Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: 26.rész -Születésnap a kórházban-

2013. augusztus 20.

26.rész -Születésnap a kórházban-


2012.02.09.
 
- Boldog Szü-li-na-pot, boldog szü-li-na-pot, boldog szü-li-na-pot Emma, boldog szü-li-na-pot! – erre ébredtem reggel. Nagy nehezen kinyitottam a szememet és mind az öten ott álltak az ágyam körül hatalmas vigyorral az arcukon.
- Boldog 19. születésnapot, húgi!
- Ajj! El is felejtettem!
- Ezt hogy lehet elfelejteni? - csattant fel Niall, mire mindenki elkezdett nevetni.
- Na, most már felkelhetnél, mert lassan leég a gyertya!
- Kívánj! – kiabál újra a szőkeség és ez természetesen meg is történt, aztán elfújtam a gyertyákat.
- Köszönöm fiúk! Nagyon aranyosak vagytok! – lementünk a konyhába, majd felvágtam a tortát és elkezdtük enni.
- Reggelire torta! Hmmm! Azt hiszem, ma el kell mennem futni! – nevettem.
- Nem mintha meglátszana rajtad és amúgy sem lesz rá időd! – szólt Zayn.
- Mi az hogy nem? – húztam fel szemöldökömet.
- Néhány óra és elutazunk! Szóval ha megetted, kezdj el csomagolni!
- Mi van? Hova megyünk? És miért?
- Az titok! Meg-le-pe-téééééés!
- Akkor legalább azt mond meg milyen ruhát rakjak el! – kérleltem.
- Szerintem annak örülne a legjobban, ha semmilyent! – viccelődött Harry.
- Fogd be Harold! – vágta hozzá a tortát barátom és ezért torta csata alakult ki. Mindenki dobált mindenkit, hol csak a másik vállát, hol pedig a fejét találtuk el. Nagyon jól szórakoztunk vagy tíz percen keresztül. Jókedvünket a kapucsengő zavarta meg, de csak néhány másodpercig szólt, majd elhallgatott. Az egyik testőrt megkértük, hogy nézzen ki és mikor visszajött egy levelet tartott a kezében.
- Emma! Ez neked jött! –nyújtotta felém.
- Köszönöm!  Tedd csak le! Mindjárt megmosakszom és megnézem! – így is lett, kezet mostam és kinyitottam.
Amikor megláttam nagyon rosszul lettem. Éreztem, ahogy a vér megáll bennem, szédülni kezdtem, aztán összeestem.
- A következő amire emlékszem, hogy itt ébredtem fel a kórházban! – mondtam a doktornak.
- Köszönöm! Ma még bent kel tartanunk megfigyelésre, de ha nem lesz gond, akkor holnap reggel már haza is mehet! Szerencsére nem történt nagy baj!
- Rendben van! Köszönöm!
- Köszönjük Doktor úr! – mondta a bátyám is, az orvos pedig bólintott és kiment.
- Szóltatok a rendőrségnek? – kérdeztem rögtön.
- Mikor szóltunk volna Em? Az volt az első, hogy behoztunk!
- Bejöhetünk? – dugta be az ajtón a fejét Zayn.
- Persze! – nevettem.
- Hogy vagy?
- Már jól ! De ma még bent fognak, szóval el kell halasztanunk az utazást! Ne haragudj! – sütöttem le a szemeimet.
- Semmi baj! Első az egészség!
- Hoztunk neked csokit! – jött közelebb Niall és nyújtotta felém az édességet. – Hogy meggyógyulj!
- Köszönöm srácok! – nevettem és persze a többiek is így tettek.
- Ha azt mondod jobban vagy akkor nem lenne baj, ha én mennék? – kérdezte Liam.
- Persze, menj csak! Köszönöm, hogy bejöttetek!
- Ez csak természetes! Vigyázz magadra! Sziasztok! – azzal Liam elment, majd kicsit később Niall és Harry is így tettek. Már csak a bátyám és a szerelmem volt velem.
- El? – néztem Louisra.
- Már úton van!
- Kibékültetek tegnap?
- Igen!
- Miért, már megint összevesztetek? – fintorgott egyet Zayn.
- Kicsit összekaptunk! De már tárgytalan!
- Okés srácok! Most, hogy mindenki boldog fel kellene hívnunk a rendőrséget!
- Elintézem! Mindjárt jövök! – mondta a bátyám és kiment a kórteremből.
- Nagyon megijesztettél, Em! Többet ne csinálj ilyet, jó?
- Sajnálom! Nem tehetek róla! Az az elmebeteg felelős mindenért! Úgy gyűlölöm! – szorítottam ökölbe kezeimet.
- Tudom! Nyugodj meg! – ölelt meg, majd visszalépett egy kicsit és folytatta – De nem értem, hogy tudta a kapun elé hozni a levelet mikor figyelik a házat?! Ez rejtélyes!
- Lehet álcázta magát vagy nem tudom! Egy olyan embert, aki elmegyógyintézetbe került majd megszökött onnan, mi késztetné arra, hogy álcázza magát?
- Fogalmam sincs! Nem tudom hogy gondolkodik! Vagy lehet nem is teszi csak cselekszik!
- Emma, jól vagy? – érkezett meg barátnőm és egyből a nyakamba ugrott.
- Jól igen! – nyöszörögtem, mert Eleanor szinte összenyomott – De megfojtasz!
- Bocsi, csak annyira megijedtem! Mi történt?
- Justin … és azt írta benne, hogy figyel és tudok elbújni előle, meg hogy hamarosan találkozunk.
 - Na, szóltam a nyomozóknak! Elmennek a levélért, megvizsgálják majd! – jött vissza Louis.
- Köszönöm bátyus!
- Amúgy boldog születésnapot! – kiáltott fel El és a táskájából elővett egy szépen becsomagolt dobozt, majd átnyújtotta nekem.
- Nem kellett volna! De köszönöm! – öleltem meg barátnőmet.
- Bontsd ki gyorsan! – sietetett.
Amilyen gyorsan csak tudtam letéptem a csomagoló papírt és egy nagy dobozt láttam meg. Díszes volt és saját kézzel készített, mindenféle mintával, de nem csicsásan, minden összhangban volt. Kinyitottam és rengeteg mindent találtam benne. Az első ami feltűnt az egy köteg fénykép volt. Találtam köztük olyat, amin El-el vagyok, de volt közte Louis-os, Zayn-es, csapatos és másfélék is.
- De jó! Ezeket én is elő akartam hívatni! Köszönöm!
Aztán találtam benn egy nyakláncot. Gyönyörű volt. Fehér, apró kövekkel kirakva a közepén pedig egy nagyobb kék kő. Teljesen elvarázsolt.
- Ez eszméletlenül gyönyörű!  - áradoztam az ékszerről, mire barátnőm a nyakához nyúlt jelezvén, hogy neki is van egy ugyan olyan és ez egy barátság nyaklánc.  A dobozban találtam még egyedi kitűzőket, mert nagyon szeretem őket, illetve egy pólót, amire ez volt írva: „Team Zayn” és egy hatalmas piros szív. Gondolom ezt azért kaptam, mert mindig azzal viccelődtünk, hogy a koncertekre ilyen pólóban megyünk el.
- Nagyon köszönöm El! Nagyon tetszenek! Szeretlek!
- Nagyon szívesen! És én is szeretlek!
- Most, hogy meg volt az ajándékozás… - kezdett bele a bátyám – El! Nekünk mennünk kellene, mert jönnek a levélért! Zayn, te itt maradsz a húgommal?
- Persze! Nem hagynám itt!
- Rendben van! Akkor mi most megyünk! Az ajtó előtt van egy testőr, ha bármi baj lenne, szóljatok neki! Sziasztok!

***

- Köszönöm, hogy elolvastad a 26.részt! Remélem tetszett! :) Kérlek, hagyj kommentet az olvasottakról! Ezt akár névtelenül is megteheted és nem kell vesződni az ellenőrzőkóddal sem! Már 53 rendszeres olvasóra bővültünk! Nagyon köszönöm nektek ezt is és a sok kedves szót, a támogatást! Igazán jól esnek! :') A következő rész vasárnap várható! puszii -

12 megjegyzés :

  1. nagyon nagyon nagyon jó lett:3 először nem is értettem hogy mivan:o na mindegy siess a kövivel :333 *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!Immádom *--* K**** jó lett, igazán kitettél magadért! :) Olyan édesek! *------* És még annyi mindent tudnék írni...fhúú :D Remélem el mennek a koncertre egy "Team Zayn" és egy "Team Louis"-os pólóba xDDD Nagyon ügyi vagy! :) Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Imádom!*-* Alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  4. jó lett mint mindig:))) kövit gyorsan :D

    VálaszTörlés
  5. Sziia :) a 10. díjnál meglepi vár :D <3
    http://vampiresandangels1d.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés