Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: 25.rész -Ajánlat-

2013. augusztus 17.

25.rész -Ajánlat-

- Engem nem zavar! – karolt át hátulról Zayn. – Majd jobban vigyázok rád! Csak nem értem ezt az egészet! Miért kellett hazudnod még a bátyádnak is? Elmondod?
Először csak hallgattam, gondolkodtam mi lehet a helyes döntés ebben a helyzetben. Tudom, hogy neki mindent elmondhatok és amúgy sincsenek titkaink egymás előtt. De mi lesz, ha elmondom neki? Egyből fut majd a bátyámhoz és leoltja?! Azt nem akarom! Louis sohasem tudhatja meg!
- Nem lehet! Sajnálom! – szólaltam végül meg, majd kibújtam karjai közül és befeküdtem az ágyamba.
- Jól van! Ha nem, hát nem! Nem akarom erőltetni! Majd, ha akarod elmondod! – feküdt be mellém.
Perceken keresztül csak voltunk. Fejemet hol vállán, hol mellkasán pihentettem. Ő végig simogatott nyugtatásként, majd a könnyeim és szép lassan elálltak. Úgy hiszem, Zayn-el megfogtam az isten lábát is.
- Hogy lehetsz ilyen megértő? – fakadtam ki negyed óra múlva.
- Hmm?
- Hát elfogadod, hogy nem akarom elmondani azt a múlt béli dolgot. Nem faggatsz miatta és még azért sem akadtál ki, mert hazudtam neked arról, hogy voltam-e már fiúval. Miért?
- Erre egyszerű a válasz, SZERETLEK!
- De …
 - Csss! Nincs de! Annyira sok mindent köszönhetek neked! Segítettél megváltozni, jobb emberré válni; mindig mellettem állsz bármiről legyen is szó; és ami a legfontosabb, megtanítottál szeretni! Az a legkevesebb, hogy megbízom benned és nem faggatlak! Meg amúgy is, ismerlek már annyira hogy tudjam, ha készen állsz rá úgyis elmondod!
- Köszönöm! Szeretlek! – nyomtam csókot ajkára. - És ígérem, már nem várakoztatlak sokáig! – pirultam el kicsit.
- Nem kell sietnünk! Bár már nehezen bírom főleg, mikor egy szál selyem felsőben fekszel mellettem, de nem akarom erőltetni!
- Köszönöm! Ezt is! – kis szünetet tartva folytattam – Nem baj,  ha ma itt alszunk?
- Dehogyis! Szép álmokat!

Másnap reggel korán ébredtem és azzal töltöttem el az időt, hogy meglepetést szervezzek Zayn-nek. Ugyanis a nagy felhajtásban nem tudtuk megünnepelni a születésnapját és én mindenképpen szeretnék neki valami kis meglepetést. Azt még nem tudom mikor, ugyanis ma fog megjelenni a srácok első saját albuma és a reklámozására sok fellépésük, megjelenésük lesz, aztán hamarosan turnéra is indulnak majd. Csak reménykedni tudok, hogy lesz valamikor egy szabad hétvégéjük vagy akár két szabad napjuk hét közben. Nem tudom mit találjak ki. Igazából mindegy is csupán annyi, hogy kettesben legyünk. A következő hónapokban erre úgysem lesz túl sok alkalmunk.
- Jó reggelt, húgi!
- Neked is! Eleanor?
- Már korán reggel elment!
- Mennyire korán?
- 6-kor. Miért?
- Mert az nem lehet! Én fél 6-kor keltem és azóta nem hagyta el senki a házat! Szóval?
- Összevesztünk este és nem is aludt itt!
- Istenem! Min kaptatok már megint össze?
- Nem lényeges! Majd megbékél!
 - Úgyis tudod, hogy megtudom!
- Emma! Itt vagy lent? – hallottam Liam hangját.
- Igen, a nappaliban vagyok!
- Áh! Dani szeretne veled beszélni! – nyújtotta felém a telefont.
- Szia Dani! Miújság?
- Szia Emma! Azért kereslek, mert lenne számodra egy lehetőség! Táncolnod kellene, amit úgy tudom szeretsz és nagyon tehetséges is vagy! Lenne egy show itt Londonban és kellenének beugró emberek! Ez csak egyszeri alkalom lenne, de ha tetszettél nekik mármint a főnököknek, akkor akár máskor is kaphatsz fellépést! Na, hogy tetszik?
- Hát ez szuper lenne! Tetszik, de most azonnal kellene válaszolnom?
- Nem! Legkésőbb este! Gondold át nyugodtan és vedd számításba, hogy sok próba lesz majd! Ja és ez két hét múlva kezdődne, egy hetünk lesz majd felkészülni!
- Rendben van! Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! Hívlak még ma!
- Nagyon szívesen! És azt javaslom élj a lehetőséggel, mert hihetetlenül tehetséges vagy!
- Rendben! Visszaadom Liam-et! Szia!
Miután elköszöntem Danielle-től elmondtam az ajánlatát a bátyámnak. Neki tetszett az ötlet, támogatja, hogy menjek el. Ő mindig is szerette, hogy táncolok. Emlékszem, még otthon is kellett neki bemutatót csinálnom, így gondoltam, hogy ő ez mellett lesz.
Miután felébredtek a többiek nekik is elmondtam a dolgot és megkértem őket, hogy mondják  el mit gondolnak. Természetesen ők is az mellett adták le a szavazatukat, hogy vállaljam el. Így már délben visszahívtam barátnőmet a jó hírrel, majd megbeszéltünk egy találkozót délutánra, amikor is a főnökével érkezik és megbeszélünk minden részletet, meg aláírjuk a szerződést. Mivel én ehhez nem értek megkértem Louis-t, hogy jöjjön velem.
Délután aztán sor került a megbeszélésre, mindent elrendeztünk és megtudtam a részleteket is.  Ezután Dani találkozott Liam-el, a bátyám és én pedig fagyizni mentünk. Természetesen egy testőr kísért minket.
Ha ő nem lenne mindig a sarkunkban már el is felejtettem volna az exemet.  Mostanában semmi hírt nem kaptunk róla és a nyomozás állásáról sem. Remélem azért mielőbb le lehet majd zárni ezt az ügyet.
- Nem akarsz kibékülni Eleanor-al? – tértem rá végül a témára.
- Én össze sem akartam veszni! Ő lett féltékeny a semmiért!
- El-t nem éppen egy féltékenykedős lánynak ismertem meg! Nem hiszem, hogy minden ok nélkül tenné ezt!
- Csak annyi volt, hogy az egyik fan azt kérte adjak neki puszit és úgy fényképezkedjünk! Én megtettem, de csak az arcára adtam! Viszont egy olyan kép felkerült az internetre, ami egy pillanattal előbb készült, mint hogy az arcához értem  és olyan, mintha szájon csókolnám őt! Ennyi!
- Biztos csak ennyi?
- Igen! Esküszöm!
- Jó! És ezt elmondtad neki is?
- Nem, mert nem hagyta!
- Akkor most irány hozzá! Engem majd John hazakísér!
- Rendben! Köszi húgi! Szeretlek!
- Én is téged! Vegyél csokit is! Az mindig meglágyítja a szívét! Na, menj!
Azzal Louis elindult a barátnőjéhez bocsánatot kérni én pedig hazafelé tartottam. Egész úton vicceket mesélt nekem testőröm, így nem unatkoztam. Hazaérve aztán nem találtam otthon senkit, így elmentem letusoltam, majd a laptopomon kezdtem el filmet nézni. 

***

- Köszönöm, hogy elolvastad a 25.részt! Remélem tetszett! :) Kérlek, hagyj kommentet, hiszen én ebből látom, hogy jó-e, hogy tetszik-e amit írok!
Sajnálom, hogy most egy darabig nem hoztam részt, de mint azt a csoportba is írtam, be akartam fejezni a másik blogomat, és mivel ez már megtörtént, mostantól újra lesznek itt is részek! 
Köszönöm a sok kommentet, a rengeteg díjat és a feliratkozásokat! Apropó feliraktozások: elértek az 50 rendszeres olvasót! Nagyon hálás vagyok ezért nektek! :)♥ A következő rész kedden várható! puszii -

10 megjegyzés :

  1. Huhú!Első komizó a részhez! :D Nagyon tehetséges vagy,imádom! *---* k*rva jól írsz!!!:) *---* siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó rész lett ez is ahogy az előzőek*-* Alig várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  3. csak ennyi: Imádtam *-* kövit gyorsan :D

    VálaszTörlés
  4. Hát most komizok! Eddig is rendszeres olvasód voltam,csak volt mikor nem komiztam,de ennek ellenére minden részt elolvastam! Csodás! tehetséges vagy,nem csak a táncban,hanem az írásban is! Sose hagyd abba ezt a blogot! megunhatatlan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!♥ Még sok részt tervezek, úgyhogy nem mostanában lesz vége!:)

      Törlés