Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: 22.rész -A megoldás-

2013. július 14.

22.rész -A megoldás-



Zayn-nel nap közben is sokat gondolkodtunk azon, hogy mitévők legyünk most, de nem találtunk rá a megfelelő megoldásra. Ezért a többiek segítségét kértük, hátha együtt többre megyünk és mivel Liam mindig tele van ötletekkel, benne reménykedtünk. Végül arra jutottunk, hogy a bátyám kiír néhány sort twitterre azzal kapcsolatban, hogy drogoztam, majd kicsit később arról is ír, hogy áll a kapcsolatunkhoz. Aztán pedig a többiek is tweetelnek majd ezzel kapcsolatosan.
Mindannyian annyira kedvesek és teljes mértékben támogatnak minket – és ez fordított esetben is így lenne. Felhívtuk Simon-t is, hogy a cikkel mit tegyünk és azt mondta, hogy azt majd ő elintézi. Ha pedig ő azt mondja, akkor az úgy lesz.
Kezdtem egy kicsit megnyugodni, már csak az  miatt aggódtam, hogy a rajongók miként reagálnak majd a srácok üzeneteire.
A tervezgetéssel és tweeteléssel szinte az egész nap elment, így már nem mozdultunk ki otthonról. Inkább lementünk az alagsorba, ahol a fiúk idő közben egy egész játék termet alakítottak ki. Harry, Louis, Niall és én páros ping-pongot játszottunk, míg Liam és Z ayn autó versenyzőset. Aztán éjfél körül visszavonultunk a szobánkba.
Másnap korán reggel ébredtem fel a többiek még aludtak, így úgy döntöttem elmegyek futni. Régen voltam már kocogni és ezt segít a feszültséget legyőzni. Azt a sok stresszt, ami mostanában folyamatosan körülvesz és nem enged.
Vagy fél órája futottam már, amikor arra lettem figyelmes, hogy valaki követ. Fogalmam sem volt róla ki lehet az és eléggé meg is ijedtem, ezért gyorsabbra vettem a tempót, de igyekeztem nem feltűnően tenni ezt. Néha hátra pillantottam és még mindig a nyomomban volt. Amikor aztán meguntam a menekülést és rávettem magam, hogy hátraforduljak és megkérdezze m mit akar, már nem volt mögöttem senki.
- Furcsa! – dörmögtem, majd hazafelé vettem az irányt. Nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget ennek a dolognak, hiszen lehet csak beképzeltem az egészet. Lehet, hogy csak éppen erre volt dolga az illetőnek és nem is követett.
Amikor hazaértem már mindenki ébren volt és még El is a fiúkkal reggelizett.
- Sziasztok! – köszöntem.
- Szia! – üdvözöltek kórusban.
- Miújság? – kérdeztem, miközben a csaphoz mentem és töltöttem magamnak egy pohár vizet.
- Semmi. Nálad?
-  Futottam egyet, mert már rég voltam.
- Jól van.
- Amúgy Liam hol van?
- A szobájában skypeol Dani-val!
- Ja, okés. – odalépkedtem Zayn-hez és megpusziltam az a rcát, mire ő közelebb húzott magához és szenvedélyesen megcsókolt.
- Menjetek szobára! -  mondta egyhangúan Hazza.
- Na-na! – szólalt fel a bátyám.
- Most mi na? Nagy lány már Emma, nem? – nézett Louis-ra, ő pedig rám. Nem értettem ugyan, hogy miért tette ezt, mikor tud mindent.
- De! – válaszolta Lou, majd berakta a mosogatóba a tányérját és a nappaliba ment.
- El! Nem jössz fel velem?
- Dehogynem! – vágta rá vigyorogva, mintha csak erre a kérdésre várt volna.
- Na mesélj! Mi a helyzet? Hogy reagáltak a Directionerek? – kérdezte amint a szobába értünk.
- Nem tudom! – vallottam be – Nem mertem megnézni, bár már megöl a kíváncsiság!
- Akarod, hogy én nézzem meg? – erre csak bólintottam és barátnőm egyből a laptopom felé nyúlt.
Testem mozdulatlanná vált, szívem hevesebben kezdett dobogni, de a lélegzésemre oda tudtam figyelni. Sürgető pillantásokat vettem Eleanor-ra, már alig bírtam visszafogni magam. Legszívesebben kikaptam volna a kezéből a gépet. Tekintetemmel arcát fürkésztem várva reakcióját, de semmit nem tudtam leolvasni róla. Aztán egyszer csak elmosolyodott és végre megszólalt.
- Hát, szerintem elfogadták!
- Miből gondolod? Van valami jele? – sürgettem, hogy adjon konkrétabb válaszokat.
- #WeLoveZaynAndEmma trend twitteren, #TrueDirectionerSorryZayn trend twitteren, #WeSupportZaynAndEmma trend twitteren, szóval igen.
A boldogságtól visítani kezdtem és El is csatlakozott hozzám. Hihetetlenül boldog vagyok, amiért a legtöbben elfogadták a kapcsolatunkat Zayn-el. Igaz, mindig lesznek olyanok, akik nem fognak szeretni, de ez kivédhetetlen hiszen nem tudok mindenki számára megfelelni.
- Mi ez az ordibálás? – jött be a bátyám.
- Áááá! – ugrottam a nyakába és szorosan  megöleltem.
- Hé húgi! Megfojtasz!
- Bocsi! – nevettem.
- Szóval, mi az öröm tárgya?
- Hatással voltak a tweetjeitek! Három velünk kapcsolatos trend is van! Most annyira örülök bátyus!
- Ha te boldog vagy akkor én is! De szerintem menj és újságold el a jó hírt a pasidnak is, mert ő is eléggé várja a fejleményeket!
Nekem több se kellett, rohantam le Zayn-hez, aki még mindig a konyhában ült, de már egyedül.
-  Szeretlek!- csak ennyit mondtam neki, majd megcsókoltam.
- Én is szeretlek! De mi ez a nagy boldogság?
- Elfogadták! Érted? Bejött a tweetelés! Mostantól félelem nélkül mutatkozhatunk együtt!
- Ez szuper! Örülök! – csókolt meg újra.
- Hallottam a nagy hírt! Gratula fiatalok! – jött a hűtőhöz Harry.
- Mi az, hogy fiatalok? Úgy mondtad, mintha idősebb lennél nálam! – húzta fel szemöldökét a barátom, majd elnevette magát.
- Attól még fiatalok vagytok nem? – Zayn erre már nem válaszolt semmi, csak felállt a székből, ujjait az enyémek közé csúsztatta és húzott fel magával az emeltre.
A szobájába érve egyből csókolni kezdett, de olyan hevesen, ahogy eddig még soha. Kicsivel később a falhoz nyomott és a nyakamat kezdte behinteni apró puszikkal. Kezei derekamon kalandoztak, aztán egyszer csak a pólóm alá nyúlt és felhúzta egészen a mellemig.
- Zayn! Ezt ne! – állítottam le.
- Nem akarod? – nézett rám zavartan.
- Még nem! Nem akarom elsietni! Remélem megérted! – húztam vissza hasamra a pólót.
- Ne haragudj! Megértem! Nem akarom erőltetni!
- Szeretlek! – mondtam ismét. Amióta először kimondtam neki ezt a szót, azóta egész nap tudnám neki mondani, bár inkább éreztetni szeretném vele. Remélem valahogy meg tudom majd hálálni neki azt a sok kedvességet és szeretetet, amit tőle kapok.

***

- Köszönöm, hogy elolvastad a 22.részt! Remélem tetszett! :) Kérlek, hagyj kommentet, hiszen csak így  tudom, tetszik-e a történetem! Ehhez nem kell, hogy legyen gmail-ed, névtelenül is írhatsz és nem kell vesződni az ellenőrző kóddal sem! :) 
Elértük a 40 feliratkozót is és túl vagyunk a  13.OOO oldalmegjelenítésen!!! Nagyon köszönöm nektek!!!♥ A következő részt csütörtökön hozom! -

12 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett .. jó hogy elfogadták:)

    VálaszTörlés
  2. hát ez mesés volt *-* nagyon nagyon de nagyon tetszett :)))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett.*-* Imádtam!:) Hamar köviiit!:D

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszett olyan aranyosak eggyüt *.* nagyon jóó h Zayn ilyen elfogadó *.* siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon tetszik!Annyira édesek,hogy az csak na! XDD Istenien írsz (szerintem ezeket mind említettem már) de akkor is nagyon jóó! :) <3
    Hamar a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon nagyon jó..) de remélem most már jön valami izgalmas fordulat :3 *-*

    VálaszTörlés