Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: 6.rész -Mondd el nekik-

2013. május 9.

6.rész -Mondd el nekik-


**Zayn szemszöge**
Eléggé meglepődtem azon, amit Emma mesélt nekem. Az egész történet alatt csak bámultam, meg sem bírtam szólalni, annyira lesokkolódtam, még nyelni is elfelejtettem. De nem azon voltam kiakadva, ami szegény lánnyal történt, hanem azon, hogy Louis ezt nem mondta el nekünk. Azaz csak Harry-nek beszélt róla, de hát nekünk is elmondhatta volna, hogy tudjuk őt segíteni legalább lélekben. Ezért miután Emma elmondott mindent és várta a reakciómat, csak felálltam, megnyaltam a számat, hogy úgy lássa még gondolkodom és mivel megígértem neki, hogy nem sajnálom csak kimentem a szobából. Ha most meg kellett volna szólalnom, csak a sajnálatomat éreztettem volna vele, azt pedig pont nem akarta. Így minden szó nélkül elindultam le, hogy Louis-t kérdőre vonjam.
- Louis! Louis! – kiabáltam már a lépcső közepéről.
- Mi az? Baj van?
- Miért nem mondtad el? Ennyire nem bízol bennünk? Ennyire nem számítunk neked?
- Ne itt Zayn! Gyere menjünk arrébb! – szinte suttogta a szavakat és próbált arrébb hívni.
- Mi a baj srácok? – jött ki a nappaliból El is, de engem nem érdekelt csak mielőbb választ akartam kapni.
- Miért nem mondtad el mi volt a húgoddal? Segítettünk volna, melletted lettünk volna. Nem bízol bennünk?
- Miről beszélsz Zayn? – kérdezte Eleanor.
- Majd elmondom El, de most magunkra hagynál minket? Nézd meg légyszi, hogy van Em! – kérlelte Louis, a barátnője pedig szót fogadott neki és felment az emeletre. Mi pedig elkezdtünk beszélgetni.
**Emma szemszöge**
Nem sokkal az után, hogy Zayn elment, valaki kopogott az ajtómon. Most senkihez sem volt kedvem, de nem akartam bunkó lenni, így szóltam, hogy bejöhet.
- Szia Emma! Ne haragudj, hogy zavarlak! – jött be Eleanor, amin eléggé meglepődtem azután, ahogy viselkedtem vele. Így gyorsan felpattantam ülő helyzetbe és mondtam neki, hogy nyugodtan üljön le. Ugyan ott foglalt helyet, mint néhány perce Zayn.
- Mielőtt bármit is mondanál! Szeretnék bocsánatot kérni azért, ahogy a kávézóban viselkedtem. Nem tudom mi ütött belém. Ne haragudj!
- Már el is felejtettem! – mosolygott kedvesen, majd kacsintott is egyet.
- És miért is jöttél?
- Ja igen! Hát igazából … Zayn az előbb jött le, hogy Louis-t kérdőre vonja, amiért nem mondott el neki valamit … rólad! – ismét ez a téma, remek. Fejemet elfordítottam, hogy ne lássa, ahogy fintorgok egyet. Egyszerűen nem bírtam már ezt, ezért idegesen elindultam én is le. Még láttam, ahogy Zayn kirohan az ajtón és bevágja maga mögött azt. Odamentem a bátyámhoz és először csak kérdőn néztem rá, majd meghúzta a vállát, így belekezdtem a mondanivalómba.
- Nos, mivel már Zayn is tudja és ebből ekkora balhé lett, szerintem jobb lenne, ha elmondanád mindenkinek! Mármint a bandának és Eleanor-nak. Most már úgy is teljesen mindegy, és a barátnőd sem fog addig békén hagyni, amíg meg nem tudja a történetet.
- Biztosan ezt akarod? Nem fog zavarni, hogy sajnálnak?
- Most komolyan ezzel foglalkozol? Neked fognak esni úgy, ahogy Zayn is tette és akkor azzal foglalkozol, hogy én hogy reagálok majd?! – eléggé furcsa fejet vághattam, mert Louis egy kicsit elnevette magát.
- Igazad van! – húzott magához és nyomott egy puszit az arcomra.
Délután még beszéltünk anyával, hogy ma is itt aludnék. Belement, így már csak a bátyámnak kellett összehívnia a srácokat.
Este aztán mindenki a nappaliba ült és várták, hogy Louis elmondja végre, amiért idehívta őket. Harry és Zayn egymás mellett ültek és közömbös fejet vágtak, mindegyik mérges volt valamiért. A többiek viszont azt találgatták, hogy mi lehet az a fontos dolog, végül Lou belekezdett. Én a szobámba vártam, mert nem akartam hallani a reakciókat.
- Először is, köszi, hogy eljöttetek! Másodszor pedig! Azért hívtalak ide titeket, mert van egy fontos dolog, amit el kell mondanom nektek. De számítok a diszkréciótokra, mert nem csak engem érint a dolog, hanem a húgomat is. – mindenki bólintott egyet és a bátyám belekezdett a tényleges történetbe.
Nagyjából két óra telhetett el, amikor valaki megint kopogott az ajtómon.
- Ki az?
- Zayn vagyok, bejöhetek?
- Igen. – válaszoltam egy nagy levegővétel után. Nem nagyon akartam vele beszélni azok után, ahogy itt hagyott. Kicsit megbántott ezzel, mert én tényleg azt hittem, hogy meg fogja érteni.
-  Délután, miután befejezted és én el … nem akartam … szóval sajnálom! – a háta mögül egy bon-bon-t vett elő és felém nyújtotta.
- Szóval akkor mégis barátkozol velem?
- Én sosem mondtam, hogy nem akarok veled barátkozni! Sőt! – arcom mosolyra húzódott, elvettem a csokit és az ágyam felé indultam. – Remélem, akkor nem haragszol?
- Nem, de csak mert ilyen finom csokit hoztál! Nem ám! – nevettünk mindketten.
- Akkor örülök! Most viszont mennem kell, ne haragudj! Szép estét! Szia! – nyomott egy puszit az arcomra és elment. Eléggé meglepődtem azon, hogy Zayn puszit adott, mert eddig ilyet nem csinált. Kicsit zavarba is jöttem, még köszönni is elfelejtettem. Csak néztem, ahogy kisétál a szobából és még utána is bámultam az ajtót vagy fél percig. Azt hiszem, eléggé bejön nekem, de nem szabad hagynom, hogy elcsábítson. Mondta a bátyám, hogy ő is és Harry is mekkora nőcsábászok. Mindig csak az újabb trófeát keresik. Ráadásul valószínűleg Harry-nek sem tetszene a dolog, hogy Zayn-re nyomulok. De miért is foglalkozok Harry-vel?!
A Zayn körüli gondolataimat sikerült kivernem a fejemből, miután a bátyám is bejött hozzám, hogy elmesélje a srácok reakcióit. Azt mondta, hogy ők nem akadtak ki annyira, mint Zayn és megértik. Illetve, hogy megígérték, hogy titokban tartják.
- Szóval minden okés és Eleanor is itt alszik! – vigyorgott rám.
- Jól van bátyó! Legyen szép éjszakád! – kacsingattam rá, mire ő egy kicsit beleboxolt a vállamba. – Amúgy akartam mondani, hogy bocsánatot kértem El-től, megbeszéltük a dolgokat, úgyhogy nem kell aggódnod!
- Ennek örülök! Jól kijöttök majd! Na, de megyek! Jó éjt húgi!
- Neked is! - befészkeltem magam az ágyamba és nagyjából öt perc után már el is nyomott az álom.

***

- Köszönöm, hogy elolvastad a 6. részt! Remélem tetszett! Kérlek, írd le véleményedet a fent olvasottakról és pipálj! :) A kommenteléshez nem kell, hogy legyen gmail-ed akár névtelenül is írhatsz! Köszönöm! Megkaptam az első díjamat, lessétek meg IDE kattintva! Megtudhattok rólam néhány személyes dolgot! :) A következő részt hétfőn hozom! -

10 megjegyzés :

  1. Juhéééj!! Jó rész lett! :D

    VálaszTörlés
  2. ismét király rész! *-*

    Amugy benne lennél egy blogcserében? http://littleprincess-1d.blogspot.hu/
    Ha igen jelezz a blogomon.
    xxx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :)) Jeleztem :') xx

      Törlés
  3. nagyon tetszik a történet!!*-* gyorsan kövit!!:3:))<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! :) Hamarosan kirakom! :)

      Törlés
  4. még csak most kezdtem el, de már nagyon tetszik*-*

    VálaszTörlés
  5. Kész a kritikád :) http://kritikakversenyek.blogspot.hu/2013/05/165-kritika-completely-stole-my-heart.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Mindjárt meglesem! :)

      Törlés