Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: Bevezetés

2013. április 20.

Bevezetés

2011. 01.10.
Mindenkivel előfordul életében legalább egyszer, hogy letér a helyes útról. Legyen akár fiatal vagy idős az ember, nem tudunk minden döntést helyesen meghozni. Előfordul, hogy az élet már alapból ezt írja neked, de amikor ott vagy a két út találkozásánál rád vár az a feladat, hogy elindulj az egyik irányba. Csakis rajtad áll melyik utat választod. Ezt a döntést senki más nem hozhatja meg helyetted és senki sem tudhatja, melyik a helyes irány. Az egyik mindig jobb a másiknál, a kérdés már csak az, hogy melyik és mennyivel?

Én is egy ilyen döntés előtt álltam 8 hónappal ezelőtt, és sajnos nem a jó utat választottam. Szerettem valakit. Valakit, aki ezt az érzést nem viszonozta nekem. Legalábbis a vége felé már nem. Egy évig voltunk együtt Justin-nal, aki 6 évvel idősebb nálam. Eleinte nagy volt a boldogság annak ellenére is, hogy a családom nem nagyon örült ennek a kapcsolatnak. De mi megküzdöttünk velük és amikor végre annyi idő után elfogadták volna, rosszra fordultak a dolgok. A nyarat Justin-nal töltöttem, lényegében nála, vele laktam és egy idő után egyre undokabb lett. Mindenen felkapta a vizet egy pillanat alatt, majd elkezdett verni is. Az első pofonnál még nem gondoltam semmi rosszra, aztán rendszeressé váltak az ütések. Sajnos én ennek ellenére is szerettem, így nem mondtam el ezt senkinek és nem változtattam a dolgokon. Egészen addig a napig …

Amikor is Justin nekem támadt egy késsel. Nem tudom milyen késztetés miatt, de egyik pillanatról a másikra ott állt előttem késsel a kezében, és azt felém tartotta. Próbáltam lenyugtatni és kérleltem, hogy ne tegye, de egyre közelebb jött. Háromszor sikerült kitérnem a szúrása elől, negyedikre már nem ment. A késsel megsebzett, de nem túl mélyen, majd otthagyott. Még aznap este elmentem a barátnőimmel bulizni, hogy kiadjam a gőzt és velünk egyidős fiúkkal ismerkedtünk meg, akik rávettek, hogy kipróbáljuk a bogyójukat. Innentől kezdve pedig nem volt megállás. Minden nappal egyre többre és többre vágytam, így egy drogossá váltam. Ez segített elfelejteni Justin-t, akit azóta a délután óta nem láttam. 

A sok drog viszont tönkretette a testemet és egy ártatlannak induló napon a szívem megállt. Szerencsére sikerült újraéleszteni, ezért vagyok most itt. Egy elvonón. Már 5 hónapja tiszta vagyok és őszintén megmondom, egyáltalán nem hiányzik. Nincs mentség arra amit tettem, de remélem sikerült tanulnom belőle, még ha ilyen áron is. Kicsit korán csöppentem bele abba a világba, amibe nem is kellett volna. De ez van, vissza már nem csinálhatom.

Amúgy Emma Tomlinson vagyok, 17 éves és Doncaster-ben élek. Van egy bátyám Louis, aki nemrég vált híressé, mint a One Direction fiúbanda tagja. Szüleink kiskorunkban elváltak, így anyukámmal és a bátyámmal élek. Azaz csak éltem 5 hónappal ezelőttig, mivel pontosan ennyi ideje vagyok már itt az elvonón. Édesanyám most már csak hetente egyszer látogat meg, ugyanis nemsokára kikerülök innen. Egészen pontosan 1 hét múlva. Louis-al pedig már nagyon régen nem találkoztam. Amióta az X-Factor-ban befutottak folyton fellépésen van a többiekkel, így lassan négy hete nem láttam. Mivel itt bent nincs tv és internet sem, nem tudom követni az én bátyókámat és azt a négy nyálasszájút mellette. Nem is értem, hogy bírja ki mellettük. Mondjuk én csak annyit tudok róluk, amit néha az újságokban látok, és amennyit Lou elmesélt nekem plusz mutatott képeket is, de nem valami szimpatikusak.

 ***

- Köszönöm, hogy elolvastad a bevezetőt! Ha eddig tetszik a történet kérlek, hogy írj kommentet és pipálj vagy akár iratkozz fel! A kommenteléshez nem kell, hogy legyen gmail-ed akár névtelenül is írhatsz! 
Olvassátok el a 'Szereplők' menüpontot is felül, mert ott sok minden kiderülhet még! :) 
5 értékelés (komment, pipa, vagy feliratkozás) után hozom az első részt! :) -

10 megjegyzés :